Senior Marketing Managerul Betano România a fost invitatul interviurilor DC News și DC Sport, unde a împărtășit detalii despre premiera parteneriatului companiei Betano cu UEFA EURO 2024, dar și despre alte colaborări pe care le mai întreprinde aceasta.
Roxana Ciocănău Dinescu, Senior Marketing Manager Betano România, a fost invitatul interviurilor DC News și DC Sport. Aceasta a oferit detalii despre parteneriatul dintre UEFA EURO 2024 și companie, o premieră în industrie, dar și despre campaniile care se desfășoară pe durata turneului final din Germania (14 iunie - 14 iulie).
De asemenea, reprezentantul companiei Betano a povestit modul în care sunt implicați fanii, dar și despre cum această sponsorizare impactează relația atât la nivelul suporterilor, cât și cu sfera consumatorilor.
Performanța colaborării cu UEFA a luat contur după doar doi ani de la momentul în care compania a reușit să obțină un parteneriat cu FIFA, în cadrul Campionatului Mondial de Fotbal, competiție desfășurată în Qatar.
Betano face parte din grupul Kaizen Gaming, prezent în peste 16 state. Compania își desfășoară activitatea pe teritoriul mai multor continente, precum cel european și cel american, ajungând chiar și în Africa. Reprezentanta companiei a explicat că reușita de a colabora cu UEFA pentru Campionatul European din Germania este una foarte importantă, mai ales că Betano este și sponsorul competiției Copa América.
„Avem un proces foarte bun și atunci, este această transmitere a încrederii prin variantele pe care le facem, atât la nivel local, cât și la nivel național. Faptul că am fost primii să facă acest lucru nu face decât să ne bucure foarte mult și să sublinieze seriozitatea companiei, a produsului și maturitatea brandului. Recunosc, să văd Betano prezent pe stadionul din Munchen, pentru că și stadionul, per se, este fascinant din perspectiva arhitecturii și a volumului pe care îl poate acoperi, a fost, într-adevăr, extrem de emoționant.
Noi am mai reușit să fim parteneri și acum doi ani, la World Cup (n.r. - Campionatul Mondial de Fotbal). A fost o inovație in industria noastră, un prim pas, pentru că am fost primii (n.r - din această breaslă care au reușit să fie) parteneri FIFA. Acolo, am fost prezenți pe leduri și, văzându-ne la televizor, la marile meciuri, a fost o emoție senzațională. Este fascinant să faci parte dintr-o asemenea companie care s-a născut acum 11 ani - este o companie foarte tânără.”, a explicat Roxana Ciocănău Dinescu.
Managerul în Social Marketing al companiei a relatat și atmosfera pe care a resimțit-o la Munchen, unde echipa națională a României a debutat la turneul final. Formația „tricolorilor” a reușit să învingă reprezentanta Ucrainei, scor 3-0, declanșând un val de apreciere și sprijin pentru echipa națională de fotbal a României.
„Într-adevăr, încă simt emoțiile...tocmai ce m-am întors de la Munchen acum două nopți. A fost o emulație absolut superbă a românilor, peste tot: pe străzi, în hoteluri, în baruri, în restaurante, pe stadion. Am plâns! Încă am emoții, acum, când povestesc, când mă uit la filmulețe... O experiență extraordinară!
Asemenea sloganului UEFA, care susține că fotbalul ne aduce împreună, într-adevăr, am trăit bucuria de a vedea nu numai românii uniți, ci și alte popoare. Am fost cu toții, împreună, într-o bucurie, indiferent de rezultat! Mă bucur foarte mult că am avut norocul să fiu acolo. Este o ocazie unică în viață. Nu mai spun de rezultatul echipei naționale care ne-a bucurat senzațional... Recomand oricui să trăiască o experiență de genul, la un asemenea campionat.”, a mai povestit Roxana Ciocănău Dinescu.
Întregul interviu cu Senior Marketing Managerul companiei Betano România poate fi vizionat mai jos: